Sunday, November 9, 2008

Berkawan biar seribu...

Tadi lepas bangun tido..tiba-tiba teringat kawan aku masa teknik dulu..kawan satu kelas, kawan gosip2..kawan satu dorm..
sayangnya ..
sebab masa...cita-cita.. masing2 dah bawa haluan..dulu tak wujud lagi hp untuk sms mms..setahun lepas tu baru pemakaian hp jadi trend. Jadi no telefon rumah je yang ada..klu call pun xtentu ada.. dekat u..dekat kolej. Then ntah macam mana aku dapat no hp kwn2 aku....fida..sha dan zue....
Fida pnh skali berjmp dekat midvalley masa aku dh start keje dkt damansara dulu..dia cantik mcm dulu..dulu dia byk peminat..byk abg angkat..tp dia kaki study..katil dia sebelah katil aku..dia study tp aku tido..itu pasal dia degree ukm..aku diploma kptm..sampai aku dah kawin pun x dapat contact fida ....dekat friendster pun x aktif..
Sha pulak budak ampang yang cute..dia sedikit berisi..dulu masa asrama teknik dia slalu nk diet..tp slalu tido mcm aku..klu aku jmp dia mst dia dkt katil..same la..call xpnh dapat..tukar no xpenah nk bgtau..baru ni aku dapat msg fs...just say sorry tak dapat dtg kenduri aku..cis bukan nk add..aku add dan request email..xsabar nk tau apa cerita sha sorg ni..
zue paling garang...malas study mcm aku..srkg dkt kolej dia direct 3.0 keatas..dlu asyik teringat nk blik kg je klu cuti weekend...alasan duduk asrama tensen..aku tau zue walau garang tp manja.. dia paling marah klu di gosip dgn budak sekelas nama sham..dia x suka..agaknya sbb x ensem..mase raya tu aku roger ingat nk beraya rumah dia dkt sauk kuala kangsar..tp dia dekat hospital...melawat saudara.
aku ada lagi kawan sepala...rosma..diana..tp paling baik dgn sha fida dan zue ni..sampai sekarang aku blum jmp kawan yang sama mcm diorg..punya pegangan sama..prinsip sama...sejiwa..sekata..sbb py tinggi yang sma..
dalam mamai2 aku bangun connect internet . log in fs. search...

2 comments:

mohadi said...

cam ni la baru pn gaia. hahaha..
bagus3..

keyLa said...

betol3..
hehe