Wednesday, September 3, 2008

Ramadhan ini..

ah lega dapat log in
dh lame x online..password pun lupa2
SELAMAT BERPUASA SEMUA

ramadhan ke tiga berlalu mcm biasa.. tp tahun ni mst ada beza..skrg slalu org tanya.. masak ke utk suami?sempat ke..tak buka rmh mertua ke mcm mane puasa tahun ni...*%&*$# ke? ah..muka aku ni dh sebal dgn soklan2 mcm tu.. hehe dan biasa aku jwb..tak..xsempat masak..blik rawang hujung mggu je ...*%&*$# ?? bwek aku x jwb.. mencebik..sibuk kau..


awal ramadhan belum ade mood nk masak.. lagipun jarang dapat buka bersama..sahur baru aku tong tang dkt dapur nah siap sepinggan lauk..utk sahur lauk xperlu byk2..

kerja igt boleh curik2 tido..tp kene jd back up ..buat fax yang berlambak2 aku buat mane dan je..lebih2 bagi pada pro.. pasal keje ni boleh buat pahala puasa aku susut..time2 ni boleh plak bengang dgn management berlagak kuasa..itu keje...terkenang AL aku yg dh abis aku guna..BIT dgn kwn2 pun blom tentu dapat..woo mcm mane raya aku tahun ni..ngeri iii...

Ramadhan tahun ni..aku py azam..nk kurang kan tido dan bykkan pengisian..
tp aku manusia biasa yang sering leka..




4 comments:

mohadi said...

wah... skrg sudah jadi outbound. congrats.. taun depan TL pulak.. =)

suraya said...

mane ade mohadi..
back up je ..
pastu jadi kuli mcm biasa

mohadi said...

layeke. jgn cam tu. makan gaji laa..

shazazila said...

weh..heheheh..