Wednesday, March 19, 2008

Hari Pertunangan October 07

ISNIN 15 okt 2007 - raya ketiga adalah hari aku dan hanif bertunang. Rombongan laki datang dari rawang.. 4 buah keta dgn 5 dulang kaler kunin keemasan..klu ikutkan simple je pertunangan aku ni sebab asal nya hanya nk merisik tp bila pikir alang2 baik terus dtg meminang skali harung je. Aku sebenarnye xkisah pun tp klu tunang lg baik sebabnya ..ntah aku pun xtau..maybe aku nk rase bertunang tu mcm mane. tu gambar keluarga anip bertolak pepagi buta ke Lekir sitiawan.








Setelah bersiap dgn baju sendiri aku makeup dkt butik sitiawan..
haha aku sebenar xsangka nk bertunang..klu ikutkan mmg kelam kabut...suma di saat akhir..raya ketiga kedai byk tutup nasib ade jgk yg bukak..raya ke dua dh penat siang ayam kemas ape patut..mmg xrase raya..adik beradik aku suma tensen xdpt beraya rumah kekwn diorg sbb sibuk..mak aku la nk bt kenduri doa selamat sekali..klu ikutkan nk simple je jemput sedare dkt2 je..
time ni aku ngangur plak tu..br berenti keje..tu yg simple je tu.. huhu tp sebenar dh dpt offer keje sehari sebelum raya..waktu rombongan laki smpi aku dkt butik lg..pe lagi pecut la blik rmh..sepupu aku bt aksi drift..haha bila smpi mmg diorg dh start berbincang..





serba sedikit pic hantaran dan pic perbincangan..haha sebenar ade kisah di sebalik hantaran..kwn aku dr ipoh iaitu sub dgn zila (datin) telah lewat membawa hadiah sponsor..2 dulang plak tu..huh sian pihak laki menunggu lame..xpe la bleh berbual menambah ape patut kan...cantik kan hantaran laki..hantaran aku juga yg buruk..last minit mcm tu la..






lepas menyarung cincin nk bergmbr la plak...malu giler time ni..ape pun perasaan time ni susah nk gmbr kan..harapan aku cuma jgn ade halangan tidak terduga menimpa..huhu



sah aku tunang org..sah saham jatuh!





haha xkisah lah..sampai satu masa kita mst lupakan segala keseronokan!





No comments: