Thursday, March 20, 2008

warna warni THCC

JUMAAT 21 mac 2008 - THCC mst tgh sunyi sepi tanpa budak2 keco mcm aku,mel,wawa dgn muni.


akceli tgh cuti ni abiskan AL yang ade sblm renew contract (opss renew ke??) haha harap2 lah klu x ape akan jd pada viva foreber aku tu..













ni lah geng ktorg...diorg panggil geng ketot..kuang ajar kan..xpe sbr-sbr..
ktorg kenal dkt sni la..same2 interview dan jmp blik dkt bgunan Tabung Haji waktu training..kira boleh masuk la..xsangka plak same ketot.. bukan ketot tp comey..hakhak...










suasana di tempat keje yang mengila bila out operation..segala bebas...


<--poyo la gemok-gemok nih












muni dgn azhan xpyh berlakon lah..haha



tu aku dgn mel dgn alep..alep budak gemok yg dh berenti ...





























Aktiviti THCC..aku di paksa masuk tarian joget..name aku dimasukkan en dirwan waktu aku cuti..arghh aku bkn tau menari..adap je lahhhh..yg macho tu adalah Om THCC..berbaju belang berjaket itam...en.husaini namanya..























5 bln waktu perkenalan..bkn terlalu singkat untuk mengenal perangai masing2...kami komuniti yang kecik...kate org klu kentot mmg suma org dpt bau..hakhak..segedik mana pun kami ..kami menjalankan tugas membantu tetamu allah...biar di hamun biar di hendik itulah kami..
TABUNG HAJI CONTACT CENTER - profesional.komited, prihatin.


itu lah serba sedikit yang boleh dikongsi bersama....

No comments: