Wednesday, March 19, 2008

Cherating percutian ku






SABTU 8 mac 2008- hari mengundi ..aku adalah golongan 4 juta yang tak reti nk mengundi..hari tu aku gi ke Cherating bersama tunang aku dengan kawan-kawan nya dr streamyx. Aku mula-mula segan giler la nk join (konon) memandangkan tunang aku dh ty nk ikut ke tak ..aku ape lagi rezki jgn ditolak..yang pasti ni kali kedua aku gi Cherating sebenarnya tp mengenangkan sata serta kopok lekor yang mmg sedap giler 10x pun aku sanggup pergi lagi...ehem ditambah lagi percutian 3 hari 2 mlm tersebut ditanggung sepenuhnya ..haha mmg xkan ku lepas kan lah!!.. tu gambar dkt pantai cherating..indah sgguh ciptaan tuhan subhanallah!









ni gambar pi mkn dkt warung kat cherating tu..nama kedai tu aziz satar..pergh sata dia mmg layan..sedap...30 bijik rm10 je..mkn smpi pengsan..pedas skit la sbb ade cili padi dlm sata tu..klu xmau bleh buang..otak2 pun ade..tp xbrape suke..cuba la mkn sata kat kedai ni..mmg pekat rase ikan..melayang ke udara klu mkn..kekeke poyo! tu hadri sata..antu sata no 1..smpi2 je cherating terus ajak gi mkn sata..check in nnt dulu..
tmbh skit..tu nuar..ensem kan dia..huhu









ni la Lis-Na-ree Resort..haha jenuh cari..ok la..tp aku dok ramai 1 bilik..dgn nana,ida,kursia dan sape lg lupe dh nama..depan resort ade kolam renang..ktorg mandi kolam renang je laut ombak kuat sgt..gmbr xbyk la sbb camera aku xbrape nk betoi..terjatuh hampir rosak..huh jgn crite lah pasal tu..lgpun mase first time pergi mmg teruja la nk bergambar..kali kedua ni rase biase je..angin situ kuat giler la..mmg tepi laut sungguh ..best siot..lupa sekejap masalah2 yang ade hakhak...lupa sekejap ttg keje..tenang..setenang ombak menghempas pantai menhasilkan buih-buih indah..haha bayangkan.......

































Yang poyo semacam tu bulat saya... korang pergi lah bercuti bersama-sama yang tersayang mungkin itu baik dalam mengeratkan lagi hubungan..huhu kami bukanlah sweet couple pun..kami bukanlah loving couple pun..kami cuma nk gumbira mcm org lain..sape yang mau pisahkan..huhu wlupun sbnr nye aku rase nk sekeh je org yg merosak kan camera aku..huhu noob!! xpe..xpe...tggu je lah dapat bonus aku mst powwwww...







malam tu 12.00 mlm adalah hr jadi aku yg ke-24..tu kek ktorg beli dkt pekan chukai terengganu sempadan Cherating. Jenuh la cari kedai kek..ni la satu kedai yang ada..secret recipe jgn harap nk ada..bengang aku..jimat poket tunang aku..suka la dia ..warghh kempunan aku..haha xpe la ni dh cukup baik..at least igt jgk la besday aku dan sedaya upaya la cari kedai kek..tp tu la xromantik lgsg..sbb aku terlibat dlm pencarian kek tersebut..huhu dah tua-tua ni xpyh romantik sgt la..tq la bulat ni dh cukup baik..cume klu ade adiah tu lg baik lah kan..kekeke jgn buat-buat lupe pulak!
itu gambar bersama-sama yang lain..mkn dalam chalet sambil tgk keputusan dan menyambut kemenangan BA- Pilihanraya umum 12..itu khaleela dan kursiah klu xsilap..huhu TQ guys








Apa pun klu pergi bercuti mmg seronok..ramai-ramai lagi seronok..hari isnin tu ktorg dh balik..
ambik cuti AL la..mane puas 2 hari je..warggh malasnye nk start keje..malas...this is a great time ..aku bersyukur masih diberi kesempatan untuk melihat dunia ini..aku bersyukur masih diberi kesempatan untuk menikmati keindahan alam ini..aku bersyukur masih diberi waktu mengenali dunia ini..bercuti lah segala-galanya ada di Malaysia..hahaha poyosss

No comments: