Saturday, August 2, 2008

Darah manis part I (manis ke....?)

sabtu ahad...

minggu terakhir bergelar bujang..kenapa aku ckp terakhir..sbb aku akan nikah awal seminggu. nikah gantung dalam istilah mudahnya. Tp gantung aku hanya seminggu....

semalam dah terisi dengan aktiviti perkelahan. Berendam dalam musim panas ni sedap jgk.. ya mmg musim panas ..sbb dkt tmpt aku dh lama x hujan dan keta aku penuh habuk.. xtau la mungkin tmpt aku je kot..haha..dan ahad ni ape aku nk buat..kemas barang utk balik kg cuti seminggu ..sgt awal la pulak..layan intenet smpi ke petang tu mmg standard..huh baik kuar jmp kwn lama sekolah..boleh jemput dtg kenduri..ya jadilah kita kuar..

Lupa..ini ptg ada jji mau soping skit barang kawin mana yang x cukup..tp sebenar aku malas..hari ahad ni aku nk tido dan dok rmh smbil buat ape patut..byk..kemas rmh ..iron bj.. spa diri sdri huhu..mcm mcm.. 1 hari tak kuar rmh dah mmg biasa aku isi tiap hujung mggu..ya cancel suma janji..haha ni lah klu dtg mls aku nk bersosial..

1 comment:

mohadi said...

Syukur Alhamdulillah semua balik dengan selamat lebih-lebih orang yang bakal berkahwin. tc

Cuma murni, semoga dia cepat sihat.