Tuesday, August 5, 2008

Darah manis part II -- ON/OFF diet

Tadi petang baru nk pi hantar baju nikah dkt dobi. kena dry clean..takut manik-manik bersepah

Mlm semalam aku belek2 baju nikah kaler putih krim ni. Aku tempah dkt "dzulldeclassique". Mmg sedap di pakai..harga pun sedap..simple dan cantik bg aku..yg tak cantiknya aku yang makin gemok dan bulat..part pewot paling bt aku penin..mcm2 cara aku try..tp nafsu mkn aku xpenah kalah.. ya aku mmg sentiasa ade selera..itu masalah aku. Bg perempuan.. itu standard bila kawin mst nk nmpk kurus ..mst nk nmpk seri.. barulah raja sehari.

Atas sebab tu dkt sebulan aku mkn sikit je nasik..cuma 1 senduk..tp aku xnmpk perubahan..aku fed up . Aku kembali mcm biasa..arrgh lantak la.. aku on diet atau tak.. sama je..badan mmg susah nk susut klu dh naik sekali. lain la klu betul2 berazam tak mkn nasi 2 atau 3 bulan.. itu aku dengar betul2 mujarab..tp aku x boleh..aku suka nasik..haha

Jadi aku x kisah gemok ke tak..sbb bakal suami aku pun bulat mcm aku...jadi kami padan kan..?




No comments: