Thursday, August 7, 2008

Darah manis part III -- i luv u

Aku penat..
baru siap packing2 barang..byk rupanya yg aku belum bwk balik kg lg..esok last keje lepas tu aku kembali semula bekerja sebagai puan suraya..haha dalam hati berdoa semoga segala berjalan lancar..ada perasaan yang x best berbaur jauh sudut hati aku..pilu mengenang kenangan yang x bisa dapat aku ulangi..ada rindu terpalit ..ada sepi tersepit..haha ..penah aku ckp pada seorg rakan..waktu-waktu begini hati aku paling sensitif..semua akan jadi x kena..aku mudah ketawa aku mudah marah. aku mudah menangis. Seminggu kawan2 aku mengusik..kemudian muka jadi merah. kata muni seri aku dh naik..aku senyum..senyum lagi ..sapa yg tidak gembira bila hari bahagia tiba..aku yakin dimana ada cinta disitu ada bahagia. aku cinta kamu selamanya..

Pada rakan doa kalian aku pohon..jemput datang majlis aku..



2 comments:

Unknown said...

gayah. slamat pengantin baru!
haha!

tsubasa said...

Selamat selamat dan selamat pn gaia di atas segala2nya.. =)